X

[MAXIMUM_COMPARE_PRODUCTS]

Produse
Produse

Intrebari frecvente

1. Ce înseamnă produs indisponibil?

Când un articol este indicat cu momentan indisponibil, acesta nu se află în stocul nostru sau în stocul furnizorului.

2. Ce înseamnă produs la comandă și cât durează livrarea?

Produsul se află în stocul furnizorului, dar nu și în stocul nostru, iar la cererea clientului se poate face comandă pentru produsul dorit, durata de livrare variind în funcție de țara în care se află furnizorul.

3. Ce înseamnă că produsul se află în stoc și cât durează livrarea?

Produsul este disponibil în depozitul allforfit.ro și se poate livra către client, durata de livrare fiind 1-3 zile lucrătoare.

4. Imaginea afișată la produse este valabilă?

Imaginile sunt valabile și actualizate după cele ale furnizorilor, dar unele imagini pot fi cu titlu orientativ, intensitatea culorilor poate să difere.

5. Cum pot achita o comandă?

Allforfit.ro oferă 4 modalități de plată.

  1. Plata ramburs, la livrarea comenzii
  2. Plata cu cardul
  3. Transfer prin cont bancar
  4. Rate Star BT

Societatea își rezervă dreptul de a exclude plata ramburs pentru anumite produse, respectiv pentru comenzi care depășesc un anumit prag valoric. (2500 lei)

6. Cum achit o comandă prin Rate Star BT?

Pentru a achita prin această metodă este necesar să deții un card Star BT activ și un contract bancar. Poți achiziționa produsele în 3, 6 sau 10 rate, în funcție de cum alegi să achiți. După achitarea prin STAR BT efisolution.ro va procesa comanda și va iniția procedurile de livrare dacă produsul/produsele sunt marcate cu statusul în stoc.

În cazul în care produsele sunt marcate cu statusul “la comandă” se va percepe un avans cuprins între 50 – 70 % din valoare comenzii. Pentru alte delatii legate de acest status vezi întrebarea 2.

7. Cum achit pe site folosind cardul bancar?

După selectarea produselor și introducerea acestora în coș poți selecta metoda de plată cu cardul bancar, după care este necesar să urmărești pașii și să introduci datele unui card activ pentru a efectua plata.

8. Cum achit o comandă prin transfer bancar?

Pentru a achita o comandă prin transfer bancar se va întocmi o factură fiscală în baza căreia vei achita prin virament bancar.

9. Cum achit comenzile peste 2500 lei?

Aceste comenzi necesită un avans constând într-un procent de 50 – 70 % din sumă pentru a înainta procedurile de comandă dacă sunt produse cu statusul la comandă sau pentru a iniția procedurile de livrare dacă produsele se află în stoc.

10. Care este costul transportului?

Costul transportului diferă în funcție de greutatea pe care o însumează produsele și se calculează personalizat în funcție de modalitatea de transport: paletizată sau livrare standard. Pentru informații legate de costul transportului la o comandă sigură, poți lua legătura cu unul dintre agențuii noștri.

 

ALL4FIT
Punct lucru: Blv. Muncii 281, Cluj-Napoca Despre noi
Informatii
înregistrează-te

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru.

powered by teamshare
© Copyright 2025 MBA Solution Store - All4Fit
designed by headstart.ro